Dato og tid

21. november 2024, kl. 9.00 – 15.30

Sted

Linnésgade 25 i København K

Pris

5.595 DKK + moms inklusiv forplejning

Masterclass: ai i marketing

De fleste af os har allerede erfaring med at skabe indhold med kunstig intelligens. Men mange af os har også oplevet den lidt flade følelse af at stå med en upersonlig og uskarp tekst efter en hurtig interaktion med ChatGPT.

AI har potentialet til at aflaste dig med op til 60% af dit marketingarbejde – måske mere, hvis du altså bruger teknologierne rigtigt. Og nej, du skal selvfølgelig ikke gå på kompromis med kvalitet og performance. Løsningen er at bruge AI strategiske. Med den rette tilgang er AI nemlig nøglen til langt mere effektive strategier og bedre resultater.

Strategisk marketing med AI

Dette intensive endags-program introducerer dig til, hvordan AI kan effektivisere og accelerere din marketingindsats gennem AI-marketingkompasset, der er udviklet til at give dig sammenhæng i dit strategiske arbejde med AI. Med AI-marketingkompasset kan du:

  • Mere kvalificerede analyser og et bedre beslutningsgrundlag
  • En bedre forståelse af din målgruppe
  • En klar strategi og effektive eksekveringsplaner
  • En bedre forståelse af dit brands rolle og tone of voice
  • Mere målrettet indhold produceret på en brøkdel af tiden

På masterclassen lærer du at identificere de AI-værktøjer, der bedst kan støtte dig i dit arbejde, og du går hjem med din egen AI-marketingassistent, der gør dig bedre i dit marketingarbejde.

Det opnår du:

  • Forståelse for grundprincipperne i generativ AI.
  • Indblik i, hvordan du kan bruge tjenester som ChatGPT, Google Gemini, HeyGen, Midjourney, ElevenLabs og mange flere i dit arbejde.
  • En mulighed for at genbesøge eller kvalificere din marketingstrategi med AI marketingkompasset.
  • Erfaring med at opbygge din egen skræddersyede GPT, som kan fungere som din marketingassistent i hverdagen.
  • Forståelse for etiske og juridiske dilemmaer samt AIs begrænsninger og faldgruber.

        TILMELDING

        indhold

        Del 1: AI's rolle i marketing

        Denne del introducerer de grundlæggende principper for kunstig intelligens og dens indvirkning på marketing. Vi udforsker, hvordan AI kan transformere måden vi planlægger, udvikler og skaber. Sammen identificerer vi scenarier, hvor AI kan understøtte dig i dit strategiske og taktiske arbejde.

         

        Læringsmål:

        • Forstå de grundlæggende begreber inden for kunstig intelligens og sprogmodeller.
        • Identificere AI’s nuværende og potentielle anvendelsesområder inden for strategisk marketing.
        • Analysere, hvordan AI kan påvirke og forbedre eksisterende processer.
        • Diskutere etiske, juridiske og tekniske faldgruber og barrierer ved AI. 

        Del 2: Din AI marketingrådgiver

        Her fokuserer vi på, hvordan Chat GPT kan hjælpe dig med alt fra analyse og målgruppeforståelse til udarbejdelse af tone of voice, marketingplaner og personliseret indhold. Du lærer, hvordan du bygger en effektiv custom GPT til dit marketingarbejde med udgangspunkt i AI marketingkompasset.

        Læringsmål:

        • Oprette Custom GPT.
        • Forstå metoder til at personalisere budskaber ved hjælp af AI-drevne indsigter.

        Del 3: Udvikling af AI-understøttet indhold

        Til sidst kigger vi på de nyeste værktøjer og metoder til at fremstille professionelt indhold ved hjælp af AI. Du lærer at koble indholdsproduktionen på din custom GPT og bliver introduceret til værktøjer, du kan bruge i dit videre arbejde.

        Sidst men ikke mindst skal vi prøve kræfter med at bruge AI som kreativ co-creator.

        Læringsmål:

        • Lære at navigere i landskabet af AI-værktøjer
        • Forstå hvordan du promter dig til indhold, der forbedrer resultaterne af dit marketingarbejde
        • Lære de grundlæggende principper for kreativ udvikling med AI

          Målgruppe

          Kurset er designet til virksomhedsejere og kommunikations- eller marketingprofesionelle, der ønsker at være pionerer inden for brugen af AI i kommunikation og marketing. Ingen forudgående erfaring med AI er nødvendig, men en grundlæggende forståelse af marketing- eller kommunikationsstrategier forudsættes.

          FAQ

          A

          Om denne masterclass

          Hvad er formålet med denne masterclass?

          Formålet er at lære, hvordan AI kan bruges strategisk og taktisk i marketing. Du vil forstå, hvordan AI kan effektivisere din indsats og forbedre kvaliteten af dine beslutninger og indhold.

          Hvem er masterclassen designet til?

          Denne masterclass er målrettet virksomhedsejere, kommunikations- og marketingprofessionelle, der ønsker at være pionerer i brugen af AI i deres arbejde.

          Hvor lang tid varer den?

          Denne masterclass varer en dag fra 9.00 – 15.30 

          Hvor foregår undervisningen?

          Denne masterclass foregår hos på Linnésgade 25 i København.

          Er prisen inklusiv forplejning?

          Ja der vil blive serveret morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe. 

          Udbytte og resultater

          Hvad er AI-marketingkompasset?

          AI-marketingkompasset er et strategisk værktøj, der hjælper dig med at skabe struktur i dit arbejde med AI. Det giver dig bedre analyser, et solidt beslutningsgrundlag og mere målrettet indholdsproduktion.

          Hvilke konkrete resultater kan jeg forvente?

          Du kan forvente:

          • Mere kvalificerede analyser og bedre beslutningsgrundlag
          • Klarere strategi og eksekveringsplaner
          • Hurtigere og mere målrettet indholdsproduktion
          • En dybere forståelse af dit brand og tone of voice
          Hvad får jeg ud af at deltage i masterclassen?

          Efter masterclassen vil du kunne bruge din egen skræddersyede GPT-assistent til at planlægge marketingarbejde, producere indhold og navigere i landskabet af AI-værktøjer.

           

          Hvordan kan AI styrke min marketingindsats?

          AI kan optimere din indsats ved at automatisere rutineopgaver, forbedre analyserne og frigive tid til mere kreativ og strategisk tænkning.

          Z

          Forudsætninger og praktisk information

          Er der nogen forudsætninger for at deltage?

          Ingen forudgående AI-erfaring er nødvendig, men det anbefales, at du har en grundlæggende forståelse af marketing- eller kommunikationsstrategier.

          Hvilke AI-værktøjer vil vi arbejde med under masterclassen?

          Du vil blive introduceret til en række AI-værktøjer til analyse og indholdsproduktion. Derudover vil du lære at bygge og anvende din egen GPT-assistent.

          Er der mulighed for opfølgning efter masterclassen?

          Ja, der vil være mulighed for opfølgende sparring og vejledning, så du kan sikre, at du får det maksimale ud af AI i din marketingstrategi.

           

          Læs om Troopers klippekort her.

          l

          Tilmelding og vilkår

          Hvordan tilmelder jeg mig masterclassen?

          Udfyld formularen på denne side for at tilmelde dig. Du modtager din bekræftelse samt faktura på email. 

          Hvordan kan jeg få flere oplysninger om masterclassen?

          Du kan kontakte Loa Brix direkte via e-mail eller telefon.

          Kan jeg framelde mig efter tilmelding?

          Tilmeldingen er bindende og kan ikke annulleres. Skulle du blive ramt af sygdom vil der være mulighed for at rykke din deltagelse til et andet hold. I tilfælde af aflysning fra arrangørs side, vil det fulde deltagerbeløb blive refunderet.